Pozycjonowanie przez content

pozycjonowanie contentemOd 2011 roku Google rozpoczęło walkę z niską jakością na stronach. Od tego momentu optymalizacja i pozycjonowanie strony wymaga dużej wiedzy i umiejętności, a podstawowym zadaniem pozycjonerów jest tworzenie wartościowego contentu.

Najważniejsza jest jakość

Zmiana nastawienia Google spowodowała, że publikowanie „precli”, czyli krótkich tekstów pełen słów kluczowych, już nie wystarcza. Google kara takie praktyki i nakłada na naszą stronę filtry. Z tego względu lepiej skupić się na publikowaniu ciekawych i wartościowych dla użytkowników tekstów. Więcej na ten temat można przeczytać w artykule „Era content marketingu”

Wygląd i struktura tekstu

Przy pisaniu nie zapominajmy o formatowaniu tekstu. Wygląd artykułu jest równie ważny, jak jego treść. Użytkownicy często zwracają na to uwagę, i gdy tekst jest jednolity często rezygnują z czytania.

Różne formy contentu

Pamiętajmy, że content daje nam wiele możliwość, a co za tym idzie możemy zaproponować naszym czytelnikom różne rodzaje artykułów: wywiady, raporty, badania, czy studia przypadku opisujące konkretną sprawę. Warto także sięgnąć po nowoczesne formy, taki jak e-booki, grafiki, czy infografiki

Umiejętny dobór tematu

Pamiętajmy, że użytkownik trafi do nas wówczas, gdy zaproponujemy mu tego czego poszukuje. Z tego względu musimy „być na czasie” i wiedzieć o zainteresowaniu internautów. W tym celu warto prześledzić fora internetowe, które często są najlepszym źródłem informacji na ten temat.

Zaufanie

Jednym z najlepszych sposobów na przyciągniecie klientów jest wyrobienie sobie marki eksperta.

Od pewnego czasu

Google przy wyświetleniu informacji pokazuje, kto jest jej autorem. W ten sposób ułatwia poszukiwanie interesujących treści. Podobne możliwości stwarzają portale społecznościowe. Zaprezentowanie się z dobrej strony pozwoli przyciągnąć zainteresowanie internautów.

Dla użytkownika

Pamiętajmy, że nasza strona jest przede wszystkim dla użytkownika, dlatego musi być przejrzysta i dobrze skonstruowana. Najważniejszy jest jednak wartościowy content. To on spowoduje, że użytkownicy będą zaglądać na naszą stronę i dzielić się zawartymi na niej treściami. Dzięki temu w naturalny sposób więcej ludzi będzie wchodziło na naszą stronę, dzieliła się linkami, którym są na niej zawarte. To spowoduje, że nasza witryna stanie się bardziej wiarygodna dla wyszukiwarki, a bezpośredni efektem będzie wysoka pozycja w Google. Jeśli z kolei internauci będą spędzać na naszej stronie dłuższą ilość czasu będzie to dla nas dowód, że nasze działania marketingowe przyniosły skutek, z kolei dla Google będzie to sygnał, że użytkownicy znajdują u nas to czego szukali.

Dowiedz się więcej o strategiach i sposobach na pozycjonowanie witryn dzięki unikalnym treściom na stronie: Fusion Inbound Marketing

Dobre praktyki SEO

Najważniejsze są treści Obecnie najważniejsze przy budowaniu pozycji będzie...

Dlaczego warto postawić na...

Wiele osób zastanawia się, czy już posiadając dobre pozycje warto bawić się...

Zobacz także

Nie panikuj!

Wybierz FusionSystem - aplikację do kompleksowej obsługi marketingu internetowego. Oprogramowanie pozwoli Ci efektywnie wdrożyć InBound Marketing w Twojej firmie. Od teraz sukces jest w zasięgu ręki.




Zapraszamy na:



Pozycjonowanie stron

Polecamy